Hej å hå!

Jahapp då var det söndag igen, dom är ju så tråkiga! Det händer ju ingenting! =/
Fast jag ska ju till mamma och pappa i Njutånger och klyva ved så nått har jag ju att göra =)

Imorgon ska Josefin komma in till stan, då ska vi först gå och dricka kaffe, och sen........ Ska vi BOKA RESAN!!!!!! Aaah! Vad jag längtar!
Det ska bli sååå skönt att komma härifrån!! Är så less på Hudiksvall nu så jag kan kräkas!!
Men men snart åker vi! 21 Augusti! Vem vet tänk om man blir kvar! =D Inte för att jag tror det men man kan ju leka med tanken! =P Fast jag måste iaf hem till Oktober, Älg jakten är ju då och den kan jag ju inte missa! Men sen kanske.... Om jag inte får jobb på Sunfab igen kanske man ska dra iväg, vill till Irland sen efter Spanien, men nu tar jag en sak itaget!
Jag har sån resfeber redan nu!! Underbar känsla! =D

Nu är det en geting här inne som jag måste ha koll på! 0o....
Hörs!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0