Orättvist!!!!

Varför i hela världen får jag ett NEJ från bruket om semestervikarie igen för!?!?!
Nu är det 4:e gången jag har sökt dit och jag har fått nej hela tiden! Vad är det med dom?!?! Jag har allt dom vill att man ska ha!!!
Pappa jobbar där, jag är tjej, har gått HIT, jag har gått på holmenskogs praoen, tjejer och teknik, och jag har dessutom jobbat inom industrin i två års tid nu så erfarenhet har jag också!!!
Jag är så fruktansvärt besviken på bruket nu! Jag ska ringa till dem imorgon och fråga om dom har något emot mig eller vad det är frågan om!

Nej, det kanske är tur att jag inte jobbar åt dom också!
Nu saknar jag verkligen Sunfab! Dom är helt klart bäst! Där ser dom en som människor och bemöter en som det också! Inte på bruket, där är man bara en slav som inte ska ha nå rättigheter alls om dom får bestämma!!

Hörde att det hade gått "bra" (bättre än väntat iaf) för dem i veckan som var... Hoppas bara det vänder nu så man kanske kan komma tillbaka....
Annars idag har jag vart på stan med Josefine och drukit en sådär 6 koppar kaffe och ätit en korv :P
Sen gick vi hem till mig och gjorde: pärer, fläsk med löksås! :) det vart jätte gott. Senare följde jag med henne till bussen och efter det passade jag på att ta en springtur....
Nu är jag hemma och tänker göra mina armhävningar och situps, hoppa in i duschen och lägga mig sen! :)

Imorgon är det crousing i Hudiksvall, jag och Josefine ska äta också hemma sen tänkte vi ta en sväng ner på stan och titta på alla bilar!! Hoppas bara det kommer några nu då! :P

Ha det kanon!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0