Vad gör jag!?

Hej igen! :P
Vilken helg det har varit!! :) Helt otrolig!
Var på "afterwork" med ex jobbet! Först var vi på Stadt, åt och drack och hade det kanon bra, efter det gick en del av gänget på Bockarna, där var det ishockey och det var bara hur kul som helst! Inte just att vi förlorade men allt annat var kul :)
Sen efter ett tag vart vi lite mer rund under fötterna och vi dansade och ja, bara va!
Saknar verkligen Sunfab! Måste tillbaka dit!! <=(

På lördagen var jag på dans! Det var inte alls nå blandat med folk utan jag tror det var mest äldre, men jag hade kul ändå, även fast jag var skapligt bakis :P

Och nu sitter jag här, väntar på att Carro ska ringa, hon och jag ska ut och springa! Läre ju komma igång med det igen...

Men nu har jag suttit och funderat!!! Vad ska jag göra!!
På ett sätt vill jag vara kvar här,ska ju trots allt tillbaka till Sunfab! Men annars, vad har jag här att göra!?
Ska ju till Spanien snart men efter det då!

Är så less på Hudik nu känns det som så jag vill bara bort ett tag!
Kan ju ha och göra med en sak, men det tar vi inte upp här, det får nog förbli min lilla hemlighet, men det vore ju underbart om man bara kunde strunta i allt nu och bara ta sig sågonstan utanför Sverige och bara vara!

Nej jag vet inte alls vad jag har i min hjärna nu, en enda stor gröt tror jag! Helt ut och in! :( Men det lär väl lösa sig det med!
Alla känner väl så :)
Men vad tufft det vore och flytta med någon till något land och att man skaffar sig ett helt nytt liv där.... Allt här hemma finns ju kvar såatt säga!

Ojoj, nej jag ska inte sitta och spekulera i det nå mer, det mesta är ju bara drömmar ändå!
Men det är ju inte fel att ha sånna heller, det är ju dom som lyfter fram en!

Nej nu ska jag ut och springa!
Ha det /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0