En dag närmare bartenderkursen! =D

idag har det inte hunnit hänt så mycket mer än att jag har ätit frukost och sen vart till tvättstugan! =)
Ska ner på stan om ett tag och träffa Stina och förhoppningsvis ta en kaffe! Ikväll ska jag, Emmelie och Stina på dans! =D Det ska bli kanon kul! Var ju länge sen man bokstavligen gick på dans! Emmelie och jag är kung på bugg =P Hehe tycker vi iaf =P

Annars är väl allt rätt okej.... Läste aftonbladet för ett tag sen! Lika arg idag också! Det finns pengar! Varje dag står det något om att någon får så och så mycket pengar! Och det är ju nästan jämt en ny människa!
Gör som Obama har gjort! 90% skatt på alla bonusar till Sverige, så ska vi se att vi hjälper ekonomikrisen en Bra bit på vägen! Nu är ju inte jag någon ekonom men t.o.m. jag tror att det finns lösningar till höger och vänster för att ställa det mesta till rätta igen!
Det är bara det att folk som har får chansen att ta dom pengarna för privat bruk tar dom och skiter i resten! Dom har ju pengar så dom klarar sig i generationer...
Det är bara det att dom kommer ju inte ha någon nytta av dom pengarna eftersom Allt konkar!!

Nej! Go Obama! Jag tror på dig!
Han kanske inte kommer lyckas med allt han vill men att ge hopp om mänskligheten på detta vis är något av det största man kan göra! Istället för te.x Sverie! Har du inget jobb ska du inte leva?!
Har man ett jobb, men kanske inom sjukvård, industri etc. är du bara en eländig fattig slusk som bara vill ha rättvisa och sånt dravel! Lite så känns det nu!

Men nu ska vi se framåt! =D Nu ska jag ner till tvättstugan igen! Sen ska jag ner och träffa Stina och sen ska vi ha KUL!! Det lär man väl få även fast man är arbetslös!! Jag ska dansa för pengarna "dom tvingas ge mig" Precis som jag gör till dem!
Ha en kanon dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0