Hej hej och hemskt mycket hej! =P

Jahapp, då sitter man i sin tråkiga lägenhet och inte har något att göra, eller jo jag har jätte mycket att göra men et vill jag inte göra nu!
Just nu vill jag bara gå och lägga mig känns det som...  Satan vad trött jag är!
Men nej snart ska jag, Stina och Emmelie gå på Bockarna och umgås lite =)... Vill absolut inte sitta hemma och ha tråkigt iaf! Sen ska vi ju vara nykter så det blir ju jätte bra det här =P

Annars har det inte hänt så värst mycket idag...Faktist typ ingenting! Har fikat som vanligt och promenerat lite och ja.... Sen är det ju så tråkigt väder så man vill ju inte göra nått heller!
Men men...
Nej nu ska vi fortfarande tänka positivt =D
Var till Sunfab och hälsade på igår, det var jätte kul! Det hade ju vart ännu roligare om man hade vart där i arbetskläderna och jobbatr men just nu så funkar ju inte riktigt det... Men snart så=D Snart är alla tillbakadär och sen blir allt som vanligt igen!
Saknar verkligen mina arbetskamrater! Men man gör det bästa av situationen, man går dit och fikar =P
Sen någon dag snart ska jag träffa Josefin och då ska vi boka platser till bartenderlursen i Spanien så vi vet att vi kan åka!!! Wow=D
Pappa tycker fortfarande det är en dålig idé men det har man ju förstått lite grann nu, men han blir nog glad sen när det börjar närma sig =D

I påsk händer det inte allt för mycket, ska till mamma och pappa och äta middag på lördag, då min bror och hans fru kommer vara med.. sen sitter vi väl där och pratar lite skit sen ska jag hem till mig och då ska Maja komma, vi ska väl kanske sippa på lite vin och titta på film och mysa lite! Var jätte länge sen vi gjorde det!! =( Skärpning på oss* Det måste vi ju göra oftare! iaf filmtittandet =P

Nej nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen och göra mig iordning! Men jag skulle vilja sova istället faktist!
Men men!=)
Ha det bra och Glad påsk på er!=)
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0