Tråkigt väder...

Vips så var det tisdag! Dagarna går fort nu! För ett tag sen när jag och Josefin satt och planerade vår tripp till Spanien var det 5 månader kvar, nu är det 3!!! Wow vad fort det går!
Lite nervös faktist eftersom jag ännu inte har hört nått från varken bruket eller nån annanstans där jag sökt jobb! =(
Men det få sån lov att lösa sig! För jag Ska iväg, lite pengar ska inte få förstöra den här planen för varken mig eller Josefin!

Annars idag har det inte hänt så mycket.
Jag och Maja tänkte ta en promenad imorse men så titta det vi ut och det är mulet och kallt, så vi spar det till senare! =)

Sen ska jag väl fortsätta söka jobb, det flyger en massa saker i mitt huvud nu, ska man dra iväg någon stans, ska man flytta till någon större stad och jobba. Det skulle ju ha varit jätte kul och spännande också, men då vill jag gärna ha med mig någon =/ är inte riktigt säker på om jag vill göra det själv..... Eller ska jag stanna kvar i hopp om att det vänder på Sunfab snart så jag kan komma tillbaka till dom underbara människor som jobbar där.... Kan man inte göra både och ? =P
För igår fick jag den tanken att jag har ingenting i den här lilla hålan att göra! Men det är ju en fin håla, där jag har allt! Mina vänner och min familj och så förståss mina älsklingar till katter =D
Men Hudiksvall finns ju kvar om jag sklle dra iväg någonstans det vet jag så ja.... Jag ska nog tänka över allt en gång tll tror jag!
Men däremot, flyttar jag någonstan vill jag inte jobba inom idustrin, för då vill jag prova på något nytt!
Målet är att jobb med industri i framtiden (än så länge) Men då vill jag vara här hemma..... Kanske man ska prova på som bartender efter utbildningen! =)

Jaja nog löser det sig alltid =)

Nej nu ska jag göra mig iordning för promenaden jag och Maja ska ta, även om det är fult väder ute =(

Ha det bra så länge!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0