Tro det eller ej!

Hallå!!! Det är snart Maj och det snöar!!!
Det har vräkt ner hela morgonen!!!! >=(  Vart så förånad när jag vaknade imorse, här har man sett massa fjärilar de senaste dagarna och vips så är det vitt överallt igen! Nej det här tyckte jag inte om!

Idag skulle jag och Carro tagit en promenad på morgonen men det ställde vi in tills ikväll, sen ska jag träffa Stina vi ska ta en kaffe på stan och sen ska vi skriva ett CV åt henne! Sen skulle jag ha vart och hälsat på Sunfab idag men jag tror nog att jag gör det en annan dag så slippe jag stressa med allt annat!

Sen skulle jag ju faktist ha städat här hemma! dammråttorna börjar bli lite för stora nu! Så jag ska ta och göra det idag med =)

Nej det är väl bäst man sätter igång med något nu då!
Ha det bra!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0