Ajaj!

Nu har man gjort en dag på stan med Stina!
Vi har ätit, fikat och fikat=P
 
Vi har haft världens roligaste diskutioner medans!!
Te.x om man skulle kunna se sina hjärnceller uppifrån i tecknat format!! Hur skulle dom se ut på var och en och hur skulle dom "jobba" Vi kom fram till att stinas skulle vara runda bollar med fyra ben som skulle krypa runt och en skulle stå i mitten med en mick och dra en massa dåliga skämt =P
Mina skulle bara sitta och stirra rakt fram medans en skulle ligga i något hörn och vara kanon full!...
Hrmm* i brist på annat så började vi verkligen måla upp bilder om det! =)

Sen var jag och solade idag! Och jag säger det ALDRIG mer just det solariumet, gud vad varmt det blev och så jag brände mig!! Det gjorde jätte ont! Men men nu har jag lärt mig att använda det jag brukar! =)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska titta på en film innan jag lägger mig eller om jag ska lägga  mig och lösa lite korsord, då somna jag nog fortare!!
Tur vi åt lunch på stan, slipper jag gör mat ikväll då... =D Smart man är ibland!!=)

Nej nu tror jag att jag har bestämt mig! Det blir nog att jag tittar på Stefan och Krister innan jag lägger mig! Så får jag skratta lite!=D Dom är ju så bra!
Kommer ihåg att jag har vart och sett dom live! Det skryter jag om =P.... Även fast jag bara var 4 år, så kommer ju inte jag ihåg dom så.... Vet att jag lekte med några andra barn medans de vuxna såg dem! Lite synd faktist men men, jag har sett dem=P

Ha det bra!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0